Thursday, September 10, 2009

Bile tak jadi jamming

semalam memandangkn x jdi jam,
wat kali 3,
aku ngn kecewanya merangka sebuah plan yg classic iaitu gi lepak
ngn cuzin aku la si akem style kt nz..
haha..
so aku pun ajak la rizan dan naz seperti biasa laa..arap maklum mreka cm kak abg aku sendri..
ampir mne2 outing tnpa awek aku aku hret dorg skali..
so kul 10.30 gerak dri puchong pi gerak amek akem sblum gi nz..
naz ngn mel da bebulu tnggu lame smntara aku bebulu tggu cuzin aku mandi dan bersiap smua..
bapak lama ko taw..
adela gak dlm 40minit aku tggu dye mandi..
seronok..
aku agak dye kire2 bulu tym ngah mandi tuh..
nak marah pun sayang..
haha..
msuk kreta abes wangi,segar..
tpi aku phm la dye pnat, keje cm anjing tpi gaji ckit je dpt..
tpi itulah hakikat keje production house. must be mentaly n physically strong..
kesian aku tgk..
lepak smlm pun sbb aku dok insist sgt..
cian spupu aku..
haha..
ok smbung..
stelah smpai ke nz..kami ternmpk awek dua bijik yg sgt menarik..
aku yg terpaku tanah tu pun dok usha laa ckit2..
comel..pkai shortpants, cardigan dark grey, rmbut pndek pras leher,idung mancung, cutting model..
skali tuh aku usha lgi, dye boleh toleh kt aku plak..
fuhh...segan.....damn..
terkantoi usha dye..
itu jam aku rse cm kne sambar petir,kne baling botol kicap,kne baling slipar sume ade..
pandangan mata die sgt menajam..
aku nk cver pun xsmpat..
hahahahah:D
leher aku cm jam ttbe cuz terkantoi..aku pun terpkse laa tros mngusha dan berpura tgk sesuatu disbalik meja die..dan tmbul la rasa cm nk pkul diri sendiri sbntar..cuz aku malu la plak..
hahahah:D
lgsg aku pun tergedik2 keriangan krana tlah di usha.
maklum la aku buknnye style pun cm budak lepak2 mrata..
sengeh2 kt pompan pun, pompan pndg aku blek cm aku ni keji sgt
hahah:D
so kne usha ckit tuh kire syok laa..hahaa..rare tuh..
haha cuci2 mata mlm2 apa slah nye kan..:D
buang ckit kecewa x jam dripda dada ini. yg penting malam sabtu krang jam...
x sabar weyh..
first jam untuk band bru..
band yg aku arap bakal diingati smpi bila2..
echheehh..
nak maju kne la berangan..
bia la aku berangan..
:D

1 comment: