Tuesday, September 8, 2009

Sahur dan kemudiannya fajar


yes its ramadhan ppl tym aku wat blog nih..
jam da kul5 pagi..
aku xtido dri smlm..
hanpir stiap ari cmnih..

aku sering tertnye2 agak x sihat gak aku jdi klawar tiap2 mlm..
bile tdo lgsg tghari bru bgun..
hampir ilang erti apa bestnye tym pagi tuh..
hoho..

tpi hari ni aku nk wat prubahan..
aku nk tgk matahari terbit cm biasa aku wat sblum2 ni..
klua pagi2 *memndangkn class pagi sblum2 nih*
pasti indah klu dpt tgkp moment mtahari terbit dri dpan umah..
dgn pertolongan camera akan tercapai misi ini..
ok...

perot lapar...

sahur dulu, lepas sahur bgimata mkn chya nur pagi pula..:)
sekian..

1 comment:

  1. yeaaah,i rindu makan breakfast kat mamak.rindu rasa embun time lepak kat mamak dan juga bla bla bla.lama tak buat aktiviti macam tue.lepas raya ok? :)

    ReplyDelete